Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tænker at hapse mig et nyt TV her i januar absolut mest til gaming.
Skal være Sony eller Samsung.
Prisklasse op til 16000kr
65"
Bruges med konsol.
Vil have det hurtigste og blødeste billed.
Tænker OLED er bedst til gaming. Vil bare have det klart bedste til konsol gaming.

Har kigget lidt på Samsung S95D og S90D
Prøver igen da der er gået lidt tid og der er januar udsalg. Ikke fået købt endnu.

Nå men skal vi heller ikke ødelægge tråden med at diskutere. Men det kan jeg næsten fornemme er for sent.
Nu er jeg landet på at det skal være imellem. LG C4 eller LG G4. Eller Samsung S95D. Hvilket et ville i snuppe til gaming. S95D får lidt dårligere anmeldelser hvad angår Game mode her på siden.
PeterD skrev: 17 jan 2025, 20:00 G4 er vel at foretrække frem for C4 ?

S95D understøtter vel ikke Dolby Vision, men forskellene er så små at køb det tv hvor du får mest rabat :-)
Ja det med ingen Dolby Vision er også en lille killer for mig. Nej med den lille pris forskel tænker jeg også G4 er at foretrække. Ville bare lige høre.
Virker også til at langt de fleste nævner LG G4 som det bedste allround TV pt. Især til gaming skulle det være godt.
smolinsk skrev: 17 jan 2025, 20:30

S95D understøtter vel ikke Dolby Vision, men forskellene er så små at køb det tv hvor du får mest rabat :-)
Ja det med ingen Dolby Vision er også en lille killer for mig. Nej med den lille pris forskel tænker jeg også G4 er at foretrække. Ville bare lige høre.
Virker også til at langt de fleste nævner LG G4 som det bedste allround TV pt. Især til gaming skulle det være godt.
Husk dog også at bruge tid på at indstille det så det står "bedst muligt". Mange købere glemmer dette, hvilket er ærgeligt nu da mange penge er brugt.
Ja ud af kassen (fabriksindstilling) kan ikke bruges, der skal bruges lidt tid på det.
PeterD skrev: 17 jan 2025, 21:52
smolinsk skrev: 17 jan 2025, 20:30

Husk dog også at bruge tid på at indstille det så det står "bedst muligt". Mange købere glemmer dette, hvilket er ærgeligt nu da mange penge er brugt.
Ja undre også mig at overraskede få gør dette. Gør en kæmpe forskel. Tak for tippet :)