Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nhamburger
Hej har fulgt med på jeres forum, og nøøøøj i ved meget!!! :)

Håber i kan hjælpe mig, skal bruge ny fladskærm og valget er lige nu imellem: sony D3000 eller W2000 (eller andet i kan anbefale)

Skal bruge det i stuen, fra ca 3 meters afstand, forhåbentligt med digital signal fra bredbånd. ellers analogt, men vigtigst af alt skal spille ps3 på det, og det vil jeg ha max ud af. på bagsiden af mine spil står der 720p så der har jeg vel slet ikke brug for Full HD (w2000) og kan jeg overhoved se forskel på opløsningen fra 3 meter med en 40" tommers skærm`? og hvad med 100hz og motionflow!?!?!

Er piv forvirret. :s ... skal måske slet ikke købe et sony!?

håber i kan hjælpe. !!! :)
Af Vega
Hej.

Jeg kender ikke til tilslutning af konsol, men jeg har selv et Sony W2000.
Det jeg utroligt glad for, nok et af mine bedste elektriske køb. :)
Super godt billed, selv fra 1,5 meters afstand, men sidder dog ca. 4meter fra det. Det er i hvert fald ikke et køb du vil fortryde. :)
Af IvRak
Hej.

Har selv et D3000.

Er utroligt glad for det, nok et af mine bedste elektriske køb :D

Super godt billede, selv fra 1,5m afstand, sidder dog ca. 3m fra det. Dét er ihvertfald et køb du ikke vil fortryde.

Har koblet PS3, Kiss DVD, video og Surroundforstærker til, og alt virker perfekt billedmæssigt.

PS3 spillene står virkeligt flot, og blueray film imponerende godt. Almindelige DVD'er (som både min Kiss DVD og PS3'en opskalerer) står også meget meget flot.

Jeg kan kun anbefale D3000, du får meget fjernsyn for pengene i den serie.
Af Eiberg
Om det så var Full HD er der ingen nævneværdig forskel når vi er nede i så små størrelser.

Vil klart sige go for D3000 - og ja, kender og har set begge modeller... :)
Af MikkelU
Ville også vælge et D3000, og har jeg også gjort :) Er fuldt ud tilfreds med det.. Kanon tv!
Af Beckham
Har også et D3000 og kan kun varmt anbefale det, især hvis du kan få et digitalt signal.
Af Nhamburger
Jeg takker for svarende... ingen diskusion D3000 it is 8)

så skal jeg bare ha det købt!!