PeterD skrev: ↑11 sep 2024, 22:12
Måske er trådstarter lidt nervøs over det panellotteri der har været med nogle af S-modellene ?
Fin måde at sige tillykke med det nye tv nu når det er købt og man kender mærket, men ok.
Der er heldigvis mange producenter og brugere fortrækker værd især forskellige ting.. Feks. kendskab til mærket, skal jo heller ikke undervurderes, sammen med selvfølgelig pris parameteren
Hvilket panellotteri er det, du hentyder til?
Hvis det er S90C, så er det jo ikke den model, der her anbefales, så blot fordi der er et "S" i modelbetegnelsen, behøver man ikke at blive ubegrundet nervøs!
Hvis trådstarter er glad for sit køb, er jeg skam ikke bange for at sige tillykke, da det er jo det, der er hovedsagen, men nu er der jo også andre end trådstarter, der læser tråden, som måske kunne få opfattelsen af, at der her er tale om et fantastisk køb, fordi det lige er faldet 4000 kr., men det blegner jo lidt, når den anden omtalte model er faldet mere end 10000 kr.
Billedmæssigt ligger de meget lige.
Mon ikke de fleste prioriterer prisen betydeligt højere end kendskab til mærket; hvis ikke, så er det vel de færreste, der ikke kender Samsung?
TILLYKKE med dit nye køb, som jeg uden tvivl er sikker på, du bliver glad for!
Det eneste, der for andre nok har afgørende betydning, er prisforskellen på 50 % eller 5000 kr. mere oven i hatten, for to meget ligeværdige produkter...
Grunden til mit indlæg var i øvrigt på ingen måde et forsøg på at få trådstarter til at fortryde sig køb, blot et forsøg på at forstå hvad det er, der kan få folk til at betale SÅ meget mere for et produkt i forhold til et andet, jeg ser som meget ligeværdigt?
Personligt foretrækker jeg endda QD-OLED på grund af de rigtig flotte og mættede farver.
Jeg spurgte til Ambilight, da jeg ser dette som den største forskel mellem de to.
Nogle værdsætter det højt, mens andre enten ikke bryder sig om denne funktion eller blot bruger det neutrale hvide lys, som en lampe eller lignende kunne udføre på samme måde.
Hvis man ønsker denne funktion, hvor meget er man så villig til at betale for det?