For det første, hvorfor benytte "Svar med citat", når dit svar står lige nedenunder, hvad du svarer på.
For det andet, så kan jeg ikke se, hvordan det, du citerer, på nogen måde er relateret til det, du indikerer?
Hvis du har opfattelsen af at jeg nedgør andre, kan jeg garantere, det udelukkende er, hvis de skriver noget, der ikke er sandt eller har meget lidt hold i virkeligheden; som dine indlæg oftest bærer præg af.
Det er som om, du føler, du skal skrive et eller andet gerne krydret med diverse links, som ofte ikke er relateret til det, du skriver.
Som jeg har skrevet tidligere, så fatter jeg simpelthen ikke, hvad det er, der driver din lyst til at skrive så mange indlæg, som du gør, da du ikke har hverken erfaring eller indsigt til at kunne komme med noget brugbart.
Det fact, at du stadig ikke er kommet videre fra et Panasonic plasma, men alligevel prøver at råde andre, mener jeg også siger noget.
For en eller to dage siden faldt jeg over et indlæg, som ikke er meget mere end et år gammel, hvor du bl.a. skrev dette:
"Men lidt forvirret da undertegnede troede der sidder et panel fra "LG panels" i Samsungs OLED skærme og at det tal bare skulle øges fra ca. 2 millioner enheder i 2024 til 5 millioner i 2026."
viewtopic.php?f=2&t=53802&start=14
At du ikke har mere indsigt efter al den tid, du bruger herinde og efter eget udsagn på andre sider, siger vist alt!
Du har talrige gange efterspurgt TCL, hvor du ikke kan forstå, hvorfor butikkerne ikke gider have dem på deres hylder, hvor du giver udtryk for, det er noget du virkelig funderer og undrer dig over.
Hisense er et mærke fuldt på højde med TCL, og er en del af den bølge af forholdvis billig men godkendt elektronik, der er kommet og kommer i de kommende år, blot se på elbiler!
I USA er de kommet godt ind på markedet, dog kan deres modeller ikke altid sammenlignes direkte med de modeller, der udbydes på det europæiske marked.
At de kan tilbyde billigere skærme, skyldes de bliver produceret og udviklet i Kina, kvaliteten er der ikke noget at udsætte på, og de vil normalt være at foretrække i de billigere klasser, hvor de ofte tilbyder mere for pengene end de traditionelle mærker, vi kender.
Jeg mener, det er selvmodsigende, at du efterspørger kinesiske mærker, af en eller anden grund specifikt TCL, men alligevel giver udtryk for, at det kun er de japanske mærker, der dur, sikkert præget af din tid med Panasonic plasma, som gennem en længere periode var det sikre valg for mange, men markedet er MARKANT anderledes i dag!
Det du skriver her:
"Hisense ER jo også kommet ind på markedet med mange modeller de seneste år, hvis det ikke er blevet bemærket.
Nå nu er en kineser åbenbart god nok.. Det er jo fint hvis den ligger inden for budgettet."
Hvad er grunden til, du skriver dette?
Er det ikke mig, der lige har anbefalet Hisensen, som jeg har gjort flere gange tidligere, hvis deres budget ikke rækker til bedre og dermed dyrere skærme?
Kan du forklare mig, hvordan man kan anbefale et mærke, men, trods det, ikke har bemærket det?
Nej, vel?
Jeg har aldrig givet udtryk for, kineserne ikke er gode nok, blot er det ikke dette segment, jeg selv er interesseret i, men de har helt sikkert deres plads på markedet, og det ser ud til, de er ved at udvikle en ny klasse, der har med de helt store skærme over 100" at gøre...