Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Når der er reklamer på TV2 ses dette ? i nederste højre hjørne af skærmen. Hvad er det? Jeg set TV via et AppleTV 4K som er tilsluttet mit LG C3. Spørgsmålstegn ses kun når der er reklamer. Jeg kan umidlbart ikke klikke på det.
Vedhæftede filer
IMG_4407.jpeg
IMG_4407.jpeg (959.1 KiB) Vist 4511 gange
Er det der også når det ses direkte på TVet, altså når det ikke er streaming.? Har selv TV2 Play, men kun On Demand, så undgår de informationer til de dumme.
Har ikke hørt/læst om andre med det problem, kan ikke tro at det er TV2 der gør det.
F.eks nu her til aften. Har lige set Helt Sort på TV2 og venter nu på nyhederne. Her ses ? I nederste højre hjørne. Tidligere på dagen var det der ikke. Ser kun TV via mit AppleTV og. Ruger ikke TV’ets apps.
Radiomanden skrev: 24 jul 2024, 10:26 Der kan da kontaktes TV2 Play og høre dem hvad det går ud på.
https://www.facebook.com/TV2Play/mentions?locale=da_DK

Det har du da ret i men nu spørger jeg her.
De ville være det første sted jeg ville spørge, så hvorfor ikke gå til hovedet i stedet for halen. Så får man da vished for om det er TV2 der er årsagen eller om det er på anden vis.
Og nu her efter nyhederne er der igen intet spørgsmålstegn. Det er da spøjst.
lunddal skrev: 24 jul 2024, 10:08 Ja, jeg har også set det i nogle måneder nu.
Er det også på et LG TV via et AppleTV?
Brugeravatar
Af KlausRN
Jeg oplever det samme.
Mit setup minder om dit. LG G2 (nyeste software) forbundet til AppleTV 4K.
Det sker kun når der vises reklamer i TV2 Play-app'en. Spørgsmålstegnet forsvinder også imellem de enkelte reklamer.

Det er svært at vurdere om det er skærmen, app'en eller boksen der laver spørgsmålstegnet. :)
Af lunddal
ChrisJJ skrev: 24 jul 2024, 21:57
lunddal skrev: 24 jul 2024, 10:08 Ja, jeg har også set det i nogle måneder nu.
Er det også på et LG TV via et AppleTV?
Ja, det er et G3 med Apple TV, men jeg tror ikke, at det er tv'et, der gør det. Har prøvet at trykke med LG remoten, og der sker heller intet.

Men på den anden side, så passer det egentligt meget godt med, at ikonet er dukket frem ifbm. skift af tv.

Jeg må lige teste med et andet tv, når det er muligt.
Brugeravatar
Af KlausRN
Jeg har en kollega med et ikke LG TV og Apple TV + TV2 Play.
Han har ikke lagt mærke til spørgsmålstegnet.

Jeg tror faktisk godt det kan hænge sammen med at jeg har opdateret LG TV'et med det nye WebOS for nyligt.
Hvis det er noget der kommer fra TVet, der har jo været talt om at nogle fabrikater vil sende Reklamer bras ud hvilket ikke er godt, så kan det jo kun undgås ved ikke at have TVet på nettet, det er der jo heller ikke grund til når man bruger en extern enhed til diverse App's.
Jeg oplever det så ikke ved hver eneste reklameblok på TV2 kun nogle gange. Og jeg jeg kan heller ikke klikke på ? med hverken tv eller ATV remoten. Det er der bare. Har lige skrevet til TV2 og spurgt om det er noget de kender noget til. Kunne dog tyde på at det er en LG ting.