Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
Aaah...ok...på den måde. Men ja, det går ikke så stærkt med de opdateringer for hverken Sony eller de andre producenter.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Du kan glæde dig over hvis der kommer en opdatering, men det skal ikke påregnes at der gør.
Android 10 blev frigivet i September 2019, seneste Patch Februar 2023.
Seneste version er 14 udgivet i Oktober 2023, Version 15 Beta Juli i år.
Af VILLAFOREVER
Mit XG9505 har stadig ikke fået den lovede SONY opdatering som kom i November 23.
Måske den kan hentes på deres hjemmeside, men jeg kan ikke opdatere VIA USB da tv'et hænger på væggen, og jeg kan ikke komme til stikkene.. hmm
Brugeravatar
Af Radiomanden
Når der er en opdatering, så vil der komme en besked på skærmen om at opdatere, for nogle år siden købte jeg en Android TV boks, den havde Version 10, sidste år kom der besked på skærmen at der var en OS opdatering, derefter havde den TVOS version 12. Regner bestemt ikke med at der kommer flere. Den skal også kun leve til den nye Google enhed kommer i September.
Af LarsCJ
VILLAFOREVER skrev: 23 aug 2024, 18:44 Mit XG9505 har stadig ikke fået den lovede SONY opdatering som kom i November 23.
Måske den kan hentes på deres hjemmeside, men jeg kan ikke opdatere VIA USB da tv'et hænger på væggen, og jeg kan ikke komme til stikkene.. hmm
Der kom også en opdatering i juni 2024. Men når nu du har et TV, der ikke kan tages ned fra væggen, er det jo bare ærgeligt (især hvis du skal flytte en dag ;-)
Af henrik.yde
VILLAFOREVER skrev: 23 aug 2024, 18:44 Mit XG9505 har stadig ikke fået den lovede SONY opdatering som kom i November 23.
Den ønskede software/firmware kan findes her:
https://www.sony.dk/electronics/support ... e/00343461
Og mig bekendt sidder der også USB indgange på siden af TV, godtnok et stykke inde, såvidt jeg husker :)
Af VILLAFOREVER
Tak for info, men min pointe præcis. USB stikkende sidder langt inde. Hvorfor pokker kom den aldrig "on air"

Var i snak med SONY om det på et tidspunkt. De sagde bare den var forsinket. Det er så 8 måneder siden jeg talte med dem.