17 apr 2024, 21:22
Gad vide om Sony nogensinde opdaterer google tv på a80j tv til en nyere version eller de kun opdaterer appsene
VILLAFOREVER skrev: ↑23 aug 2024, 18:44 Mit XG9505 har stadig ikke fået den lovede SONY opdatering som kom i November 23.Der kom også en opdatering i juni 2024. Men når nu du har et TV, der ikke kan tages ned fra væggen, er det jo bare ærgeligt (især hvis du skal flytte en dag ;-)
Måske den kan hentes på deres hjemmeside, men jeg kan ikke opdatere VIA USB da tv'et hænger på væggen, og jeg kan ikke komme til stikkene.. hmm
VILLAFOREVER skrev: ↑23 aug 2024, 18:44 Mit XG9505 har stadig ikke fået den lovede SONY opdatering som kom i November 23.Den ønskede software/firmware kan findes her:
Måske den kan hentes på deres hjemmeside, men jeg kan ikke opdatere VIA USB da tv'et hænger på væggen, og jeg kan ikke komme til stikkene.. hmm
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.