Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af khougaard
Så at du i et tidligere indlæg nævnte, at man kunne vælge mellem PX70/700 i E og EA model, har forgæves forsøgt at finde ud af forskellen på netop disse to betegelser.
Kender du den?
Af Ekmani
Jamen for pokker, det står der jo i så mange indlæg herinde på forum... Led og du vil selv finde svaret på to min:)
E for europe og ea er en nyere udgave af samme tv, men nok begrænset om noget er ændret. Måske nogle småting, som sagt - tjek indlæg her på siden...
Af teamet
Nåerh der er nok nogen der har fået et lille man crush hva?
Af khougaard
Ekmani skrev:Jamen for pokker, det står der jo i så mange indlæg herinde på forum... Led og du vil selv finde svaret på to min:)
E for europe og ea er en nyere udgave af samme tv, men nok begrænset om noget er ændret. Måske nogle småting, som sagt - tjek indlæg her på siden...
Det er specifikt hvad forskellen er på de to modeller og ikke hvad man, tror, måske eller andet uvist. Da det er et valg af hvilke af de to jeg skal købe?
Men ellers tak for de fremragende svar!
Brugeravatar
Af azrael
Hvis du helt 100% vil have at vide, hvordan Panasonic laver deres SKUs, så kommer du vist desværre ikke uden om at kontakte Panasonic selv.
Typisk bør der dog ikke være behov for at hænge sig i de bogstaver, der kommer efter det egentlige modelnavn.
Af khougaard
De kan kun fortælle mig hvordan E modelen ser ud og er ikke sikker på EA? De sidder ikke med alt deres produkt information!! (har dog kun snakket med ene medarbejder)
Jeg tænkte bare om den ene var mat og den anden blank, som der er en der tidligere har nævt, at det måske var? dette ville nemlig gøre mit eget valg let da jeg helts ville have mig en blank skræmkant, man vil sku ærge sig lidt hvis man fik en mat og det var helle model forskellen.
Brugeravatar
Af azrael
Såvidt jeg ved har Panasonic aldrig lavet et tv med forskelligt udseende. Så hvad det med blank og mat front angår kan du være helt rolig. Jeg kan garantere dig, at PX70E vil se præcis ud som en PX70EA.

EA betegnelsen er for øvrigt den "nyeste", men det er du sikkert klar over. Sidst jeg så afvigende betegnelser var, da PV60 modellerne var aktuelle. Der kunne man til sidst få en variant PV60EH, hvor den vitterligt H-formede stand var med. Før dette fulgte der slet ingen bordstand med til Panasonics plasma-tv.
Af khougaard
Tak for svaret, så bestiller jeg bare med ro i sindet :-)