Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er på udkig efter et TV, da det jeg har nu (28” Wide CRT) ikke giver mig muligheden for HD.

Jeg har TDC kabel tv og Tv’et kommer til at stå ved et vindue, så der kommer lidt lys ind på skærmen der fra. Jeg kommer til at sidde 2-3m fra Tv’et og bruger primært Tv’et til TV og DVD. Mit budget er på 8-9000kr og efter hvad jeg har læst mig frem til så skulle 37-42” kunne gøre jobbet.

Jeg lægger stor vægt på at billedet ikke halter bag efter (skygger efter personer ved hurtige manøvre) og at billedet bliver så naturtro som det nu kan blive til de penge jeg har med at gøre. Om det bliver Plasma eller LCD er faktisk lidt lige meget, så længe at jeg får det bedste billede :)

Jeg har kigget på Panasonic PX70 og Samsung M87, Sharp’s XD1E
Af folp
Jeg er glad for mit,og konen ,der var meget nervøs er rigtig godt tilfreds, men det er rigtigt at der vil være reflexer fra vinduer,sterarinlys ,lamper osv, faktisk er det den sorte højglans ramme uden om mit der reflekterer mest generende.
Af Peter VTEC
Til dit budget er det klart Panasonic PX70 du skal gå efter, det er blevet anbefalet rigtigt mange gange før, og det er det bedste tv du kan finde til de penge. Om du skal have et 37" eller et 42" er op til dig og dine behov, de er gode begge to.

Kig evt på www.geco.dk de er billige med deres priser og mange har handlet der før uden problemer af nogen art.
Af lki_dk
Hej

Jeg er enig med Peter.
Panasonic er et godt bud. Med en opdatering på < 1 ms på plasma skærmen burde du ikke få noget efterslæb når du leger med Xboksen.

Har selv købt panasonic hos Geco og har kun gode ting at sige om dem.
Ring til dem og få en tid i deres showroom (Allerød)

Mvh