Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gonzarles
Hjælp!

Jeg har netop købt et 40D3000 (super tv btw). (B
Jeg har problemer med at få DVB-C til at virke.
Vi har Yousee, og der burde være nogle gratis
stationer (DR, Tv2 mm)som den burde kunne modtage uden at skulle købe CA-modulet.

Men hvordan dællen gør man? skal der stå noget specielt i netværks-id ?? :(
Af IvRak
Jeg stillede nu ikke noget på mit, satte bare fjernsynet til at lave en full search. Og efter nogen tids venten dukkede kanalerne op (har også YouSee).

Har dog oplevet at enten nogen af kanalerne eller dem alle ikke kan modtages, igår aftes var det TV-2 der ikke kom igennem, mens DR1 og 2, og info kanalen virkede. TV-2 dukkede op igen senere på aftenen.

YouSee's digitale signal kører tilsyneladende en anelse ustabilt her i Vejle?
Af Ryan
Hvor har du købt din skærm?.. Har efterhånden ventet en måned på mit, og er ved at være godt træt af det..
Af Scorpio
Må jeg spørge hvor du har bestilt din henne, går nemlig og overvejer at købe en men vil helst undgå 1md ventetid eller måske mere. Og de er sgu snart svære at finde.
Af IvRak
Ved ikke om spørgsmålet var til mig, men jeg købte mit D3000 i en lokal Expert forretning.

Kostede lidt extra, til gengæld havde jeg TV'et under 1½ time efter jeg havde betalt i butikken, og manden der kom med det hjalp mig med at løfte mit gamle 50 kilos monster af et CRT TV ned fra hylden, og pakke det nye ud og sætte det på plads.

Alene det at der ingen ventetid var, var de ekstra penge værd for mig, er utroligt utålmodig med sådan noget :-)
Gonzarles skrev:Vi har Yousee, og der burde være nogle gratis
stationer (DR, Tv2 mm)som den burde kunne modtage uden at skulle købe CA-modulet.
Ved nogen om dette også gælder for Stofa?
Af IvRak
Det gælder også Stofa. DR1, DR2, og TV2 er must-carry, som de, så vidt jeg ved, skal stille gratis til rådighed.
Af Kseifert
Jeg har et 32D3000 og jeg kan bare ikke finde nogen digitale kanaler:-/ jeg har yousee men kan ikke finde nogen. har også tastet den der netværks id ind for min by. hvad har jeg gjort forkert:D ?