Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Goddag folkens

Jeg står i det problem som mange andre her på siden, at skulle finde et nyt lcd/plasma.

Først og fremmest vil jeg lige fremhæve at jeg sidder lidt under 4 meter væk, der er tale om analogt signal-fra stofa,prisklassen er max 12k -måske lidt over og mindst 42"

Dertil jeg jeg kigget jeres indkøbsanbefalinger igennem, og brændte mig en smule varm på toshiba xserie, men dertil kommer spørgsmålene:
Findes der et bedre fjernsyn for de penge, især angående analogt signal og pris taget i betragtning?

iøvrigt
12.800,00kr. på befro.dk for et 42x3031
13.245,00kr. på befro.dk for et 42Z3030D
Skulle zserien ikke være opgraderingen til x? i så fald, hvorfor er prisen så sat lavere?

Håber i vil svare på nogle af mine spørgsmål.
MVH Kirke
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jo, Z-serien er den store model med 100 Hz teknologi, men hvorfor den er billigere skal jeg ikke kunne sige. Godt for dig, dog ;)
På Toshibas hjemmeside koster de to TV ikke det samme - her er Z modellen godt 3000 kr. dyrere.

Info om modellerne:
http://www.home-entertainment.toshiba.c ... endocument
Af kirke
tak for informationen.

Jeg har købt tænk.dk's tv guide og de mener x serien er middelmådig, hvilket undre mig lidt i henhold til jeres købsanbefalinger og dets awards rundt omkring.

desværre kan jeg ikke komme ud og se z serien, da der tilsyneladende ikke er nogle butikker der sælger dem i nærheden af mit hjem. Men vil ud og kigge på et x istedet, hvilken indvirken får 100hz teknologien i forhold til billedkvaliteten på netop denne model?