Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ironman
Arghhhhh.......

Det Snurrer I Min Skalle !

Findes Panasonic TH 42PZ700E også i en udgave uden et E i type nr. og hvad er forskellen ?

Har igennem et godt stykke tid fulgt med på dette forum, og er kommet frem til at jeg skal købe et af følgende 2 TV.

1. Pioneer PDP-428XD som vil koste omkring 18.195,-
2. Panasonic TH 42PZ700E som koster 15.000,-

Pioneer gengiver et meget flot billede, Panasonic TH 42PZ700E har jeg ikke set live.

ER det værd at spare kr. 3000,- eller skal jeg gå efter referencen fra Pioneer når penge ikke er den største betydning ?

Jeg ser frem til Jeres input, og ønsker alle en glædelig jul og godt nytår :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis pengene ikke er en faktor, så tag Pioneer. Ingen tvivl om det.
Af Peter VTEC
Jeps som Yakken siger, klart et Pioneer! :)
Af lapsus
bortset fra at pioneer'en ikke køre 1080 hvis man eller gerne vil det.
Af Maestro
lapsus skrev:bortset fra at pioneer'en ikke køre 1080 hvis man eller gerne vil det.
Til gengæld for du nok den bedste farve gengivelse du kan finde i det prisleje, ligeledes lyver pioneer ikke når de mener at de har det plasma panel som kan gengive de mørke nuancer bedst, selv i meget lyse rum..

Ville helt klart ofre de 3k mere hvis jeg stod i samme situation. :)
Af ironman
lapsus skrev:bortset fra at pioneer'en ikke køre 1080 hvis man eller gerne vil det.
Jeg aner ikke engang hvad 1080 er :( men jeg kan godt lide et godt billede :D

Panelet har talt, så er det bare at finde den billigst pris på markedet. Hos laptops kan det købes for kr. 18.195,- + forsendelse. Er der nogen som har set det billigere, høre jeg gerne nærmere.

Jeg tror det skal hænge på vægen, hvilket beslag kan der anbefales hvis jeg gerne vil kunne tippe/vinkle TV'et ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mere om 1080 her:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... tart_from=&

Pioneer TV'et kan dog modtage 1080p24, hvilket er en fordel hvis du køber en BluRay eller HD-DVD senere.

Vogels ophæng er ret gode, men også lidt småpebrede. På den anden side så koster de ikke mere end Pioneers egen fod til skærmen, så det er måske OK?
Af ironman
Tak for Jeres input :-)

Jeg er IKKE længere i tvivl om mit valg.

Nogen som har set en bedre en pris end ved laptops(18.195,-) ?