Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af madass32
det er et sats har hørt rigtig meget dårligt om dem, men de har selv været ude og sige de vil stramme op, personligt vil jeg holde mig væk fra butikker der ikke engang er danske.
Af khougaard
prøv midtdata, min bror har bestilit den skærm hos dem til 14999 for tre uger siden, men ved dog ikke hornår han kan få den.
Af kskruger
khougaard skrev:prøv midtdata, min bror har bestilit den skærm hos dem til 14999 for tre uger siden, men ved dog ikke hornår han kan få den.
Lidt underligt, iflg. deres hjemmeside, så har de det hjemme i deres Aarhus afd. men nu koster det 16999,-
Af mblom_pdp436
jeg er lige købt et video kamera til 4500 ved pixmania det kom dagen efter jeg bestilte kl15 var der kl 9 næste morgen så har ingen problemer haft
Af Nick_S
Tjek deres bedømmelse på hifipriser.dk - ikke ligefrem tiltalende.

Forstår så udmærket du er faldet for den skærm - den er alt for lækker :D Har selv bestilt lillebroren 9632 (samme skærm bare uden ambilight i toppen)
Men når du alligevel er deroppe i prisleje, så giv lidt mere og køb den et ordentligt sted, det andet kan simpelthen ikke svare sig.

Jeg må vente til sidst på måneden på at få mit, eftersom jeg simpelthen ikke tør at købe det hos pixmania. Er mest bange for DOA produkter derfra. For er ligeglad med kundeservice da planen er at tegne en forsikring nede hos merlin på lortet. De dækker jo hvad som helst :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Medtag desuden at flere har klaget over pivelyde fra Philips TV, så hvis det skal retur til rep. så er det en bekostelig affære!