Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nick_S
Hej hej :)

Skal investere i et nyt TV til noget HD og Xbox360 visning.

Har selv øje på disse to modeller, men kan dog ikke beslutte mig for hvilken det skal være, er vild med Philips Natural Motion og Perfect Pixel, men samtidig er farverne uovertrufne på Sony'et.
Så håbede lidt på om i kunne guide mig til hvad der var det mest fornuftige valg, idet jeg siger at der skal spilles MEGET på den, og ses MANGE HD+DVD film på?

- Eller om det måske er et helt andet TV jeg skal ud i?

Håber i kan hjælpe mig :)

På forhånd tak

/Nick
Af madass32
hvis du har kabel tv og også skal se tv på den så vil jeg tage sony´en, men ud over det så tror jeg det er fedest at se film og spille på 9632'eren med ambilight, hvis man er til det. :p
Af Nick_S
Nej, har desværre ikke kabel TV, så lige der har Sony'et ikke noget at hente.

Det kommer formegentlig ikke op og hænge til at starte med, så tror ikke ambilight bliver aktuelt. Er 100% billedfikseret lige nu :D

Tak for hjælpen :)
Af M-Sniper
Jeg har den tidligere model. 9731 i 32"

og er super tilfred med den.. hva angår billed kvalitet osv..

man skal tænke på. at 9632 er topmodellen fra philips
D3000 er også den bedste du kan få i 32" hos sony. men der er yo ikke sonys X model billed prossor eller W model for den sags skyld...

men Philipsen har top model billed kredsløb, hvilke jeg synes er en fordel hos philipsen.

Ikke for at sige sonyen er et dårligt valg.. den får rigtig gode ord alle de steder man kan læse om den...

Ang ambilight... så virker den også hvis man har den stående på et bord..
og ikke kun hvis den hænger..

Håber du finder den rettel flad'er :)
(evt. kan du jo købe begge og retunere den der taber hjemme hos dig, forudsætter du finder en butik der tager imod retur varer, husk at aftale det med butikken)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
9732 og 9900 er topmodellen. 9632 er mindre.
Af Nick_S
9732 og 9632 er det samme, 97'eren har bare ambilight surround. 9900 fåes vist kun i giga format, men stadig med samme billedoptimering som 9732 så vidt jeg husker.

Det bliver 9632! tak for det :) Yndlings forum lige pludselig :D
Af madass32
prøv at se på sharps lc32rd2 også et klasse tv i 32" de har det udstillet i de fleste elgiganter, men er lidt dyr, dog får geco.dk den snart på lager til 10.000.