09 feb 2006, 21:24

hey der ude, nu har jeg siddet og gloet mig blin på skærme og specs. det hele startede med en eller anden ide om at jeg skulle have en 24" skærm   . hvorfor ved jeg ikke men der havde jeg lyst til. men det var kæresten ikke helt med på
 . hvorfor ved jeg ikke men der havde jeg lyst til. men det var kæresten ikke helt med på   så jeg besluttet at så ville jeg have en 20" wide satan har pt en neovos19 som jeg faktisk har været tilfreds med. men nu har jeg lyst til en 20" wide regner med at ville bruge 4000-5000 for den har blandt andet kigget på denne her
 så jeg besluttet at så ville jeg have en 20" wide satan har pt en neovos19 som jeg faktisk har været tilfreds med. men nu har jeg lyst til en 20" wide regner med at ville bruge 4000-5000 for den har blandt andet kigget på denne her
http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?da ... 3479251650
men den er der al for lang vente tid på, )man skal smede mens jeg har lysten.
så er der nogen der har nogle ideer, og er det overhovedet en god idee at skifte bruger den primært til spil og gas...

. hvorfor ved jeg ikke men der havde jeg lyst til. men det var kæresten ikke helt med på
 . hvorfor ved jeg ikke men der havde jeg lyst til. men det var kæresten ikke helt med på   så jeg besluttet at så ville jeg have en 20" wide satan har pt en neovos19 som jeg faktisk har været tilfreds med. men nu har jeg lyst til en 20" wide regner med at ville bruge 4000-5000 for den har blandt andet kigget på denne her
 så jeg besluttet at så ville jeg have en 20" wide satan har pt en neovos19 som jeg faktisk har været tilfreds med. men nu har jeg lyst til en 20" wide regner med at ville bruge 4000-5000 for den har blandt andet kigget på denne herhttp://www.acer.dk/acereuro/page4.do?da ... 3479251650
men den er der al for lang vente tid på, )man skal smede mens jeg har lysten.
så er der nogen der har nogle ideer, og er det overhovedet en god idee at skifte bruger den primært til spil og gas...