Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Man skal være noget af en ignorant impulsshopper for at hoppe på den. Eller også skal man bare have for mange penge, men så er det jo nok ikke Aldi man render rundt i til dagligt...
Brugeravatar
Af Andromedia
Generelt er Aldi's priser på forbrugerelektronik steget voldsomt. Jeg ved ikke rigtig hvem de prøver at henvende sig til. Man kan ikke se TV'et i funktion. Man kan ikke få teknisk rådgivning. Og jeg tør slet ikke gætte på hvad der sker hvis man skal have det til reperation... ;;)

Jeg turde aldrig bruge 12000 kr i et supermarked på et produkt jeg ikke havde set demonstreret.
Af tosa
Andromedia skrev:Generelt er Aldi's priser på forbrugerelektronik steget voldsomt. Jeg ved ikke rigtig hvem de prøver at henvende sig til. Man kan ikke se TV'et i funktion. Man kan ikke få teknisk rådgivning. Og jeg tør slet ikke gætte på hvad der sker hvis man skal have det til reperation... ;;)

Jeg turde aldrig bruge 12000 kr i et supermarked på et produkt jeg ikke havde set demonstreret.
Deres computere ville jeg ikke have noget mod at købe, hvis det var til favorabke priser (hvilket det normalt er). Men de koster som regel heller ikke 12K
Af TYBO
Man kan få en Samsung eller Philips skærm i samme størrelse til ca. samme pris.
Jeg ved så godt hvad jeg vil vælge...

**** hvor er den Aldi skærm dog grim.
Designet er godt nok ikke min smag.