Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
Vi har jo ingen anelse om, hvilke funktioner, du prioriterer; måske kan du ikke leve uden HDMI 2.1, hvilket gør valget nemt, dog skal du nok forvente at smide en del penge mere, end du på nuværende tidspunkt kan erhverve dig AG9 til.

Billedkvaliteten vil nok være mere eller mindre den samme, hvor den største forskel vel er deres XR-teknologi, som de reklamerer med.
Hvorvidt det løfter oplevelsen, må tiden vise, men jeg tror ikke, det vil gøre den vilde forskel.

Hvor meget du vil betale for disse forbedringer, ved du vel bedst selv...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg tror, at der kommer til at gå lang tid før 77" A80J kommer ned i det prisniveau. Men svært at sige ud fra prisen.

Som Supergris pointerer så kommer det nok mere an på, hvilke funktioner du gerne vil have med, for jeg forventer heller ikke afgørende forskel i billedkvalitet.
Af Coolsmarti
Jeg har været meget tæt på at bestille et AG9 i denne uge. Muligvis i 77" - MEN, der er simpelthen stadig problemer med banding når man læser indlæg fra folk på AVForums/AVSForums. Ufatteligt. Det er ulideligt at se på i mørke scener. Nævnes også i testen her på sitet; "Panelhomogeniteten"

Og mit er ikke slemt, men once you see it ...

Så de skal lige steppe endnu mere op på de OLED paneler før jeg skifter A1'eren ud.

- og for at svare på dit spørgsmål. VENT. :-)
Brugeravatar
Af kasper.svendsen
Jeg har et Sony A1 77 oled som jeg fik i power for 25.000 kr helt klart det bedste fjernsyn jeg har haft og jeg har haft rigtig mange alt fra B&O,Samsung og Philips Cinema, Panasonic plasma