Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Corporal
Goddag :)

Jeg har nu fået lidt penge i kassen og kunne godt tænke mig en ny fladskærm til min dejlige nye computer...
Jeg har kigget mig lidt omkring på sitet og andre hardware forums, men kan ikke rigtig finde frem til den skærm der lige passer til mig.

I øjeblikket har jeg en Samsung SyncMaster 913B 19" som efterhånden ikke rigtig lever op til den performance jeg leder efter.

Det må nu være tid til en widescreen skærm, men jeg har et par spørgsmål til disse produkter. Jeg bruger primært min computer til at spille på - krævende spil som Crysis, CoD4, Eve og noget WoW.

Hvilken skærm skal jeg gå efter? Hvad er det jeg skal være obs på? Er 22" widescreen f.eks. optimalt til gaming?

Jeg har kigget på et par modeller:
Samsung 226BW
LG 2007WFP

Kan i anbefale andre? Og hvad siger i til disse modeller?

Håber virkelig i kan hjælpe da jeg ikke synes at kunne finde overskuelige oplysninger jeg skal bruge.
Af NmE
Kig på 2232BW fra samsung.

Bruger den selv, næsten udelukkende til gaming og til at se film på.

Har kun overrasket mig positivt indtil videre :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvor har du fundet en model hos LG der hedder 2007WFP? Kan du ikke linke til den?
Af KarstenKK
Jeg kan helt klart anbefale HP w2207. Jeg var ude i en butik, før jeg købte den, og der kunne jeg tydeligt se forskel på Samsung 226BW og HP w2207. Farverne er flottere og klarere, end på Samsungs model. Men det er selvfølgelig smag og behag - farverne på TN paneler er ikke de bedste.

Men med en 22" savner jeg nu ofte en højere opløsning, end 1680x1050.
Af Dake
Er ganske enig med KarstenKK :)