18 jan 2021, 13:17
Har lige bestilt fiber 1000/1000 fra https://fiber.bolignet.dk/ til 299.- noget laver pris en ved fastspeed. Bare et lille tip 
Henxian94 skrev: ↑18 jan 2021, 15:37 Har overvejet bolig net, men efter jeg har læst deres trustpilot, er jeg sprunget fra.Ja, men desværre bruges Trustpilot af mange til blot at "ventilere deres vrede følelser".....også selvom fejlen ofte ligger hos dem selv eller evt. hos fiber udbyderen(eller entreprenøren), end selve internet udbyderen som de brokker sig over på trustpilot.
Henxian94 skrev: ↑18 jan 2021, 15:37 Har overvejet bolig net, men efter jeg har læst deres trustpilot, er jeg sprunget fra.Trustpilot er i forhold til den slags produkter til at lukke op og skide i. Folk der ikke selv kan finde ud af at sætte deres egen elendige router op eller har haft en frustrerende oplevelse med kundeservice eller bare ikke fatter at deres eget WiFi udgør flaskehalsen bruger gerne trustpiliot og den slags brugeranmeldelsessites til at ventilere deres ubegavede frustrationer uden at det siger en skid om kvaliteten på selve produktet.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.