Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer.

Jeg skal købe et nyt tv til mine forældre (i 80'erne). Det må ikke være større end 43" og de ønsker ikke at købe soundbar til så lyde skal være tålelig... Jeg har kigget på Q60T, alternativ Q67T, men så så jeg Remote'n som var one remote Control, og det er jeg lidt nervøs for kan forvirre mere end gavne:-/ -

Budgettet er maks 5000 - er der nogen gode bud derude?

På forhånd tak
Burke
Senest rettet af itwasburke 13 dec 2020, 18:03, rettet i alt 1 gang.
Hvis det er på grund af, de er konservative mht. størrelsen og tror det bliver for stort, så brug lidt tid på at få dem overtalt til et 55" i stedet; her er udvalget langt større, kvaliteten og priserne ofte bedre, og jeg kan næsten garantere, de vil blive rigtig glade for de ekstra tommer.
Er det fordi pladsen ikke er der, er det en anden snak...
Supergris skrev:Hvis det er på grund af, de er konservative mht. størrelsen og tror det bliver for stort, så brug lidt tid på at få dem overtalt til et 55" i stedet; her er udvalget langt større, kvaliteten og priserne ofte bedre, og jeg kan næsten garantere, de vil blive rigtig glade for de ekstra tommer.
Men det er godt nok sløje tider hvis man går efter et 55" på Pricerunner.dk

Ofte kommer man til hjemmesider hvor ved de produkter som er værd at købe, står der "Ikke på lager online"..Det sker både ved Dansk Supermarked og Elgiganten. Det er ikke godt nok i snart 2021..

Edit: og også Power...?? O-O
Senest rettet af PeterD 13 dec 2020, 19:01, rettet i alt 1 gang.
PeterD skrev: 13 dec 2020, 18:56 Men det er godt nok sløje tider hvis man går efter et 55" på Pricerunner.dk

Ofte kommer man til hjemmesider hvor ved de produkter som er værd at købe, står der "Ikke på lager online"..Det sker både ved Dansk Supermarked og Elgiganten. Det er ikke godt nok i snart 2021..
Vælg Lagerstatus og slå den til - problem løst!