Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Jeg skal have købt nyt tv, og kan se at de 2 ovennævnte kan købes nu til BF for 19.990.
Så er spørgsmålet, skal man vælge 2019 model 984, eller den nye 2020 model 935?
Så vidt jeg kan se er der ikke den store forskel,
P5 processoren er anderledes, men ellers vel ikke den store forskel?
Udover jeg vil gætte på B&W lyden er bedre i 984.

Det bruges udelukkende til streaming, serie, film og sport.

Jeg har spurgt herinde før på tilsvarende omkring 934, men lige et sidste input. :-)

På forhånd tak.
Umiddelbart vil jeg gætte på at 395'eren er en mellemting mellem 934 og 384, hvor man simpelthen har skippet 385 fordi den nok ville være svær at sælge pga. prisen. Jeg skal ikke kunne se om billedet måske er lidt bedre, dog ligner det ikke den store opgradering på hardware-fronten, da man stadig må undvære HDMI 2.1 og Android 10, men tilgengæld får en lidt mindre ramme.

Jeg har god erfaring med britiske techradar når det gælder tech-nyheder og det er faktisk deres artikel der gjorde, at jeg selv gik med 984: https://www.techradar.com/news/philips-tv-2020

"These (Philips' topmodeller 2020 red.) aren’t quite the flagship sets in the range, as the Philips 984+ (which launched in late 2019) is still the top dog for now."

Jeg håber at du ligesom jeg nuppede et 65oled984 fra dustinhome.dk på Black Friday. Ellers er det kun 1.000 dyrere hos dem nu.