Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Toranaga
Jeg har altid brugt den indbyggede app i mit TV til netflix uden problemer. Men den er begyndt med små hak/udfald i lyden når jeg ser deres nye serier i HDR. Senest Bly Manor serien og det er vildt frustrerende. Jeg ser en anden serie i 1080p men her er der ingen problemer.
Jeg har prøvet at bruge shield, men her kører det ikke godt og billedert hakker.
På mit ATV 4K kører det super og det er endda som om billedet er bedre... MEN!... Når jeg så ser fra ATV, så sker der periodisk det, at lysstyrken dæmpes pludselig!? Det er tydeligt og nogle gange kører den op igen andre gange må jeg ud og ind i serien. Jeg har tjekket TV'ets indstillinger og der er ikke aktiveret noget hvor den skal justere lyset automatisk så vidt jeg kan finde.

LG (via deres facebook) har foreslået jeg skulle deaktivere screenshare lyttetilstand, hvilket jeg har gjort, men det hjalp ikke på at lyden periodisk hakker.
Af aalb1970
Kører du wifi eller kablet internetforbindelse til dit tv? 2017 modellerne har notorisk ringe wifi hardware, hvilket kan give problemer med stabiliteten af streaming. Skift derfor til kablet forbindelse, hvis muligt, og du ikke allerede har gjort det
Af HrJensen1
Hvis der er lydproblemer af den ene eller anden art uanset om du kører indbygget netflix, netflix på ATV eller på Shield, så prøv at brug en eller anden streaming tjeneste til at tjekke. Eksempelvis YouTube og find nogle 4K videoer. Hakker lyder også på dem, så er det fjernsynet eller hastigheden på dit internet. Hakker det ikke, er det en fejl på netflix, som får fejlen til at opstå.