Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Duzty
Vil ha nyt tv, og gerne LG, da jeg er vant til deres brugerflade og syns godt om webos.
Tænker umiddelbart 65".
Har set Power har et 65SM9010 TIL 6000,- er det noget ved??

OLED bliver nok for dyrt, og syns ikke så godt om bagsiden, da det skal væg monteres. Ja GX' er super fin til det :)
Af Beckham
Helt fair at du vil have LG. Men hvis du går meget op i billedkvalitet, så findes der andre og bedre bud derude...altså inden for LCD. LG kører med IPS panel, hvilket giver brede betragtningsvinkler, men til gengæld et dårligere sort niveau.
Af Duzty
Hvad findes der ellers der er ret bruger venligt 🙈 Er egentligt nogenlunde tilfreds med mit ældre 49uh610v (tror jeg det hedder). Det er bare flyttet i soveværelset, så mangler noget større til stuen.
Af Duzty
Der ser jo ud til at det ikke er det rette valg, når vi primært bare bruger det til streaming af diverse tjenester, og ikke betaler for at få 4k🙈
Af Grandahl
Hvis du holder fast i LG, ville jeg da synes det tv du havde fat i første omgang ville være en god løsning.. SM9010
Af AhmedAl-Shakerchi
Sony XF90 PGA baggrundsbelyst og deres billedbehandling. Hi Fi klubben har den i 65" indenfor din budget.

Android er nu rigtig nem at lære. Jeg havde selv LG og kom hurtigt af med det. Og nu har Sony og vil ikke tilbage til LG