Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har den 5. oktober 2007 (!) bestilt et TH 42PX70E hos Databutikken.com. De udskyder levering gang på gang, men denne gang siger de, at det er sikkert, at jeg får levering ultimo denne måned eller primo december. ;;)

Jeg har for ca. 1 måned siden bestilt det samme tv hos 2 andre danske udbydere (til ca. kr. 8800) blot for at se hvem der kan levere hurtigst. Jeg vil naturligvis afbestille efter at jeg får leveret fra den hurtigste udbyder. Forhåbentlig får jeg ikke 3 tv'er på én gang :( .

Er der nogle der også oplever ventetid på levering af TH 42PX70E, så er I velkomne til overtage min anciennitet hos leverandørerne. Det kræver dog nok at Tv'et afhentes hos mig i Kokkedal, Nordsjælland, hvis/når det ankommer. :p

Men er der nogle der også gerne vil have tv'et over Julen, så skriv til mig, så vil jeg sandsynligvis kunne hjælpe nogen med en lidt hurtigere levering. ;) grundet min optjente bestillingsanciennitet. De siger alle steder, at de løbenbe modtager fra Panasonic, og leverer efter ordredato.

Dette blot ment som en venlig hjælp til de som måtte være desperate over den lange leveringstid :(
Af maarum
Jeg ved fra pålidelig kilde, at Panasonic Centre for leveret først - så du har måske lagt dine æg i den forkerte kurv. :)
Af tosa
Jeg tror ikke der er meget anciennitet at hente. Leverandørerne kan ikke levere, fordi de venter på sendinger fra Panasonic.
Om de sendinger så er nok til at alle de går med længsel og venter kan få deres TV er selvfølgelig usikkert. Men jeg tror nu nok godt du kan regne med at få dine TV på samme tid.
Af LQmmel
Jeg ved fra en forhandler, at tv'et er i restordre i øjeblikket, så der er ikke rigtig nogen der kan sige med sikkerhed hvornår de rent faktisk får TV'et hjem. Der kan gå 3 dage, der kan gå 4 uger. Det er dog værd at vente på efter min mening :)
Af glade
sommer a/s siger deres termin er 28/11 og de er panasonic center.
Af LQmmel
Så har jeg fået mit hjem - klar til afhentning :)
Af shearer
Kig dog på panasonic center's hjemmeside og ring til forhandleren.

ved bla. at panasonic center i hovedgård har dette hjemme. ved også at andre panasonic forhandlere har dette på lager.

Pres dem lidt og fortæl hvad du kan få det til andre steder på nettet. så er nogle af dem til at handle med.