Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Sidder og kigger på priser på feks 65" LG C9, E9 og Sony AG9.

Hverken C9 eller E9 er på lager nogen steder, og de er kun to butikker der har dem på prislisten og ingen af dem har lager.

AG9 er kun på lager hos hifiklubben.

Er det midlertidig lagermangel, eller skal man regne med at det er slut for i år (ihvertfald indtil Black Friday)?
Rasmus Larsen skrev: 24 aug 2020, 14:23 Ja det er så småt ved at være slut for de fleste producenter. Ud over de 2020-modeller, der indkøres nu, så skal der også gøres plads til nogle nye modeller, der annonceres i næste uge.
Så til Black Friday vil det være tilbud på feks LG CX? Jeg troede faktisk at Black Friday tit blev brugt til at rydde ud i gamle modeller. Lidt ærgeligt da jeg var lidt nysgerrig omkring E9 (vil helst undgå soundbar), og det lader ikke til at den nye serie har tilsvarende.

Hvad med Sony 65AG9? Den er jo ikke blevet erstattet af en anden master-series model?
Jeg tror, at AG9 fortsætter nu hvor 48" A9 ikke er en direkte erstatning. Jeg tror bestemt der kommer tilbud på LG CX på Black Friday. Jeg tror også, at LG BX når at kommer på markedet og bliver brugt som spotvare på dagen.

Philips har nogle nye OLED-modeller på trapperne. Vi bliver klogere i næste uge (den traditionelle IFA-uge), hvor næsten alle de store producenter har præsentationer af nyheder.