Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mikjak
Har nu endelig besluttet mig for at købe et TH-37PX70EA, men så vidt jeg kan se, så er det ikke til at drive op nogen stæder i københavns området. eller er det bare mig som er uheldig??
Af Grebdaar
Det er ikke dig den er gal med. Alle forhandlere har problemer med at levere denne model i øjeblikket. Det nærmeste jeg er kommet er her.
De fleste steder siger at de får nogle hjem i slutningen af måneden, men jeg er begyndt at tvivle.
Af mikjak
Nåhh efter en halv dags ringen rundt, så har jeg fundet dem alligevel. panasonic centeret i buddinge/søborg har dem. Og til den meget fordelagtige pris af 8600. Jeg må indrømme at jeg var noget overrasket. Men om 10 min, så kommer mit eksemplar ind af døren, så det er bare super.
Af nikolaj1982
JA, det lyder super billigt. Også billigere end jeg kan se på Panasonic Center's hjemmeside...

Er det korrekt?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Åbenbart så er den faktuelle pris man får i butikken ikke identisk med deres angivelse på hjemmesiden, hvilket jo blot er et plus for køberne. Der har været rapporter om dette tidligere her i forum.
Af mikjak
Jeg fandt nu den pris jeg oplyser på deres hjemmeside. Altså ikke panasonics men butikkens egen. Var først i forretningen i rødovre, og så tog jeg en surftur på alle butikkerne. og 8600 var sku god nok.

Ved godt man kan få den en plov billlegere, hvis man gider at vente, men nu kan jeg nu godt lide at man kan køre til butikken hvis der er problemer, fremfor at skulle sende tingene tilbage med posten.

Hvor om alting er, så kører fjerneren nu, og det er sku hver en krone værd.

Tak til dig Yakken, som ledte mig ind på det istedet for et LCD samsung:-)