Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af holmallmighty
Hej kyndige fagfolk :)

Jeg er igang med mit første LCD-tv køb, og jeg er virkelig på herrens mark.. Har ingen anelse om hvad der er hvad.. Jeg har kunnet læse mig frem til at F8'eren er go, og efter at have set en In Action i Fona, er jeg solgt..
Jeg regner med at købe den hos Multimedeaworld.dk som jeg har fundet på Samsung's liste over forhandlere her i Danmark, så der skulle ikke være problemer med service der.. Prisen er ca. 14.000

jeg vil bruge den til min PS3'er og til tv med Viasat, som jeg får igennem en lokal udbyder, Midt vest Bredbånd, og det bliver leveret igennem Fiberbånd..

Mit første spørgsmål er, hvordan jeg får det bedst mulige billede, igennem parabolboksen..? Altså hvilke kabler skal jeg bruge og sådan

Skal jeg købe en ekstern TV-tuner, vil det hjælpe?

har nogen af jer eventuelt erfaringer med Multimediaworld.dk?
Af noel.dk
holmallmighty skrev:Hej kyndige fagfolk :)

Jeg er igang med mit første LCD-tv køb, og jeg er virkelig på herrens mark.. Har ingen anelse om hvad der er hvad.. Jeg har kunnet læse mig frem til at F8'eren er go, og efter at have set en In Action i Fona, er jeg solgt..
Jeg regner med at købe den hos Multimedeaworld.dk som jeg har fundet på Samsung's liste over forhandlere her i Danmark, så der skulle ikke være problemer med service der.. Prisen er ca. 14.000

jeg vil bruge den til min PS3'er og til tv med Viasat, som jeg får igennem en lokal udbyder, Midt vest Bredbånd, og det bliver leveret igennem Fiberbånd..

Mit første spørgsmål er, hvordan jeg får det bedst mulige billede, igennem parabolboksen..? Altså hvilke kabler skal jeg bruge og sådan

Skal jeg købe en ekstern TV-tuner, vil det hjælpe?

har nogen af jer eventuelt erfaringer med Multimediaworld.dk?
MultimediaWorld er dem der ejer GetMore.dk som i øjeblikket bliver skamsvinet i pressen for deres service, eller ifølge bl.a. Ekstra Bladet, mangel på samme. Så jeg ville i hvert fald råde dig til at finde en anden forhandler :) Iøvrigt parallelimportere de mig bekendt alle deres samsung plasma & LCD, så du er ikke dækket af Samsung Nordiske Garanti (Jeg formoder det er denne du ønsker?!)

De andre spørgsmål vil jeg lade de kloge hoveder svare på :)

/Noel Christensen