Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

I Samsungs nye 2020 QLED line up, har de I deres 7 serie(og egentlig også de andre serier) 3 forskellige udgaver: Q70T, Q75T og Q77T, men jeg kan simpelthen ikke få svar på hvad den konkrete forskel er.

På samsung's hjemmeside findes alle 3 modeller, og har været i gennem specifikationerne, men kan stadig ikke finde større forskel, udover måske et farve skift mellem sort og sølv.

Jeg har blandt haft mistanke til at forskellen kunne skyldes; one connect boks eller opgraderet fjernbetjening, men har ikke kunne finde nogle kilder som bekræfter disse tanker.

på Bilka.dk kan man få Q70T til 10.000, hvor Q77T fås til 11500 på elgiganten.dk, så jeg tænker der må være en lidt større forskel, selvom serien er den samme.

Er der nogen som kan fortælle mig forskellen på disse tre modeller?

Tak på forhånd! :)
Ved sammenligning skal man nok holde det til samme størrelse.
Der har været eksempler på at skærmene, både Sony ,Samsung ikke er ens i de forskellige tommer uagtet at model navn var præcis det samme, hvilket er noget fy skamme og kan give forvirring på et højere plan. <B <B <B
Lillebror skrev:I virkeligheden burde man måske gå mere op i billedkvaliteten. Især når prisen ligner noget, hvor man også kan finde OLED.
Men så blander vi den ypperste teknologi ind i en Samsungtråd.

Samsung laver jo ikke OLED, men derfor kan der være så mange andre gode grunde til at vælge mærket.