Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Jeg har for nyligt købt et Samsung LE-26R87 fjernsyn på http://www.laptops.dk, dette er jeg samlet set meget tilfreds med, men der er en sort prik i midten af fjernsynet, som lader til at være fra inde i fladskærmen (ikke på overfladen).

Er det noget jeg bør og kan klage over?

På forhånd tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Døde pixels på TV er lidt tricky at rådgive om. På monitors er der helt klare linier for hvor mange der må være, men du bør kontakte Samsung og høre om dit TV er dækket med kun 1 fejl.
Af Tricore
Okay, men det er bare at når man går helt tæt på det, ser det ikke firkantet ud, det ligner mere noget snavs. Da det er så småt, kan jeg ikke tage et billede af det.

Tror du bare det er en pixel-fejl? (Har aldrig set en før, derfor jeg spørger lidt dumt)
Af Maestro
er det købt vi parralel import? Ellers dækker samsung pixelfejl på alle deres paneler.
Af glade
Samme fejl i R72 serien, samsung er bare ikke god til fodbold, syntes philps gør det væsenligt bedre på det punkt!
Af HayesJ
Hvis du har købt det over nettet kan du returnere det om så det ikke fejler noget overhovedet også efter det har været brugt.. du har langt bedre rettigheder mht handel over nettet end i butikkerne.. du skal også kun betale for 1 afsendelse (dvs du skal have pengende refunderet for hvad du har betalt for at sende tv'et tilbage til dem) så hvis den er købt over nettet så skynd dig at sende den tilbage og bestil en ny så behøver du ikke bekymre dig om det er dækket af garentien eller ej