Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af joeblach
Bliver denne model opdateret.. Synes ik rigtigt jeg kan finde info

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af bbplayer
Hvis du allerede har Oreo på, som kun midt på året, så kan du måske være heldig at får Pie til sommer :)

Sony er begyndt at blive lidt som de andre, og giver kun 1 opdatering og XF9005 kom med Android 7, så den har så fået Oreo nu.
Af joeblach
Nej men overvejer kraftigt at købe skærmen.. men hører den er lidt langsom i menu

Brugeravatar
Af bbplayer
Android er bare langsommere på TV lidt endnu. Selve SoC og de krafter som smides i TV, er som at køre med en mobil fra 2012 :)

Det skal man vænne sig lidt til, nogle apps får en del mere ud af det, og så kan man slå diverse animationer fra, og hjælpe den lidt på vej.
Brugeravatar
Af bbplayer
Den burde vel allerede have det, hvis produktionsdato på modellen ikke er for gammel?

Men ja, den burde være på Sony's side klar til at installere, hvis du ikke får den OTA.
Af joeblach
Jeg vakler stadig mellem denne Sony og QE65Q70R... Sony er stadig billig, men Samsung ligger på 11.995.. 3 tusinde kr forskel

Brugeravatar
Af bbplayer
Det er jo også en model du skal køre får at få? Ikke mange har den på lager mere, et par butikker?
Brugeravatar
Af bbplayer
Jeg er nok ikke særlig neutral i vurdering, så jeg vil ikke give det gode råd på valg her :)
Af peterdebel
joeblach skrev: 17 dec 2019, 19:51 Jeg er mest til Samsung

Men ikke i valg af mobil kan vi se.

Hvorfor om man må spørge? Er det Smart tv delen som er vigtigst?
Af joeblach
Nej bruger udelukkende ATV4K.
Har altid haft Samsung,

Af Beckham
Men hvis du udelukkende køre ATV, så er det vel ikke så vigtigt hvor hurtig\langsom menuerne i tv'et er?