Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hmenne
Jeg vil bare lige dele mine oplevelser med en Philips support medarbejder med jer. Det er lige før at jeg rykker håret af mig selv i desperation.
Jeg fejlmelder vores 55pus8503 da den indbyggede bas stopper med at virke. Jeg skriver i rma’en at bas enhed ikke spiller mere. Jeg får så en uge senere en besked på om jeg kan uddybe problemet mere specifikt! Jeg skriver tilbage og giver en lidt længere forklaring om at den højtaler som spiller de dybe toner ikke fungerer længere osv. Idag får jeg så beskeden om jeg kan optage en video af problemet sådan de kan vurdere hvad problemet er!
Er der en der kan lave en beskrivelse sådan at en totalt uvidende Philips support medarbejder forstår at når basenheden ikke kan spille mere, så skal der sku nok en reparation til.
Mvh Henrik
Brugeravatar
Af Panzerfury
Jeg oprettede en RMA sag tilbage i marts/april på mit POS9002.
Jeg har først fået det løst nu her, fordi jeg ringede og spurgte om det var normalt at deres RMA sager tager et halvt år.
Jeg får en ny model (Så ikke en POS9002), fordi der ikke umiddelbart er en løsning på de problemer jeg har med det.
Af palle.pedersen
Jeg havde en sag der kørte fra januar til juni på et 65pus8303 med voldsom vertical banding. Philips kundeservice var helt hen i vejret med deres håndtering og det samme var SCG. Endte med at forhandler tog i mod tv'et og jeg købte et Sony i stedet, hvorefter Philips pludselig sideløbende uden at have hørt om dette fandt ud af at tv'et rent faktisk var defekt... Hvergang jeg skulle undersøge noget og de lovede at svare tilbage næste dag skete der intet og blev bedt om at gøre mange af de samme ting flere gange! Så jeg var heldig med at jeg har en time på arbjede hvor jeg kunne sidde i telefon kø i 30-45 min for at komme til at snakke med endnu en uvidende medarbejder.
Af hmenne
Efter mange mail udvekslinger og med stor hjælp fra Wupti.com support er det endelig lykkedes at få forklaret Philips at tv’et er defekt! Jeg skriver så til dem at jeg er hjemme den 14okt-24okt hele dagen, sådan jeg kan modtage en teknikker. Jeg får så et svar tilbage at hun lukker sagen og jeg kan åbne den når jeg er hjemme til det. Jeg havde egentlig regnet med at skulle have haft et 65pus8303 i stuen (55pus8503 er i et værelse) Men jeg må sige at jeg kan ikke anbefale nogen at købe noget der står Philips på. Magen til elendig kundeservice skal man lede længe efter.
Mvh Henrik