Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har i længere tid ville opgradere mit nuværende TV, og har i den forbindelse kigget på blandt andet LG C8, Sony XF90 og andre i den klasse.

I næste uge kommer LG C8 igen ned i 7777,- hos Elgiganten, hvilket jeg kan se tidligere har været en velset pris herinde. Samtidig har XF90 også lige været nede i et godt niveau. I august åbner en ny POWER butik tæt på mig i Esbjerg, formodentligt med gode åbningstilbud også.

Mit spørgsmål lyder derfor:
Burde jeg slå til ved C8 til 7777, eller kan man godt tillade at vente til åbningen af Power i august med håb om endnu bedre kup?
Jeg har lige været på kursus i seer-service, så nu kan jeg bedre fortælle om fremtiden end jeg sikkert kunne før. :)

Når jeg seer i fremtiden, så er det svært at se power's nye avis for den butik du omtaler, så bruger du istedet de 30 dages returret du får hos elgiganten og prøver skærmen i 30 dage, så kan du vel også nå den nye power butik, selvom du allerede købte C8 i næste uge og måske kan vinde noget der, hvis du udsætter afhentning så længe som muligt ved at bestille online f.eks torsdag, så har du jo næsten til d. 1 september med at fortryde.
Du bliver nødt til at aflevere, da elgigantens prisgaranti ikke dækker åbningstilbud, hvis det sker du kan spare 1000kr.
Hvor billigt skal det være og er din tid intet værd? Du skal jo ligge i kø en dag for at komme først til disse åbningstilbud. Gider du sove på gaden for måske at kunne presse den 300 kr mere?