Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

har lige købt en Samsung 226BW 22". er fuldt ud tilfreds men lysstyrken er meget høj som standard fra fabrikken. jeg har såmænd skruet ned men syntes enten det bliver for mørkt eller lyst... er svært og finde mellem vejen

er der nogen der har en skærm magen til? hva er jeres helt specifikke indstillinger? contrast er? lysstyrke er? f.eks c = 20 L= 80.....?

Martin
Af andeo
Jeg bruger Lysstyrke 80 og contrast 65-70, men det kommer jo an på hva man har lyst til....

Kæft jeg er glad for min 226BW :D er du ikk også
Af marmage.dk
ok tak skal du have..... det er en okay indstilling :) bedre end det jeg selv makkede sammen.... ja den er for FED den skærm
Af andeo
Og desuden har skærmen jo sine egne indstillinger for GAME, TEXT, INTERNET, MOVIE, DYNAMIC, SPORT

ved ikke om de er så egnede, men jeg bruger da min i spil og da bliver det lidt mere klart... i film har jeg ikke haft mulighed for at prøve endnu... men kommer
Af marmage.dk
øh oki hva mener du når du siger den desuden har skærmen jo sine egne indstillinger for GAME, TEXT, INTERNET, MOVIE, DYNAMIC, SPORT

er det noget den SELV indstiller?
Af andeo
Nej, du har en knap på skærmen og når du trykker på den skifter skærmen blandt fabriksindstillede farve- og lys-indstillinger.

Det er den anden knap fra venstre, ligner lidt en regnbue eller hvad man skal kalde den.

Sidder ikke lige ved skærmen nu, men tror det er den som man går opad med i menuen når denne er aktiveret.