Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nogen der har købt sådan et TV her på nettet, og i såfald hvor har i købt det, til hvad? Og hvordan og hvorledes med reklamation..? Vil virkelig gerne have sådan et TV, men der er jo en del at spare hvis man køber det over nettet, dog er jeg lidt rundt på gulvet hvad angår alle de onlineforhandlere der tilbyder dette TV og om de er reélle nok: ;;)
Hej Nille
_-Nille-_ skrev:Nogen der har købt sådan et TV her på nettet, og i såfald hvor har i købt det, til hvad? Og hvordan og hvorledes med reklamation..? Vil virkelig gerne have sådan et TV, men der er jo en del at spare hvis man køber det over nettet, dog er jeg lidt rundt på gulvet hvad angår alle de onlineforhandlere der tilbyder dette TV og om de er reélle nok: ;;)
Jeg har lige købt bestilte i torsdags hos Befro sammen med et vægbeslag Vogels EFW 6325, se dette link. http://www.befro.dk/shop/samsung-le40m86bd-481p.html
TV kom næste dag fredag kl11 med UPS og vægbeslag men Postdanmark kl17. Alt var i orden har intet at klage over TV er selvfølgelig parallel import men du kan læse her hvordan du få dansk menu. http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... 29289&PN=3.

Mvh
Henrik
Af _-Nille-_
Tusind tak for det:-) Har lige læst tingene igennem inde på befros hjemmeside, det er osse utrolig nemt at man kun lige skal køre til Århus hvis der er noget ang reklamation osv, nu jeg selv bor omkring randers, og så er det jo osse billigt. Tak ang siden hvor du ændrer til dansk menu også, det er jo ikke nemt som uvidende ung pige at finde rundt i alt dette:-)
Af _-Nille-_
Forresten, hvad er foreskellen på om der står BD eller ej til sidst?
Af insideout
_-Nille-_ skrev:Forresten, hvad er foreskellen på om der står BD eller ej til sidst?
Er ikke helt sikker men vist noget med B/Black og D/digi tuner.

Mvh
Henrik
Af Corax
Jeg købte mit 40" M86 hos laptops.dk og fik leveret det dagen efter. Så længe du køber TV'et hos en dansk forhandler så får du 2 års reklamationsret ligemeget om det er parellel import eller ej.

Hvis TV'et har /XEE (så vidt jeg husker) efter model navnet, f.eks. LE-40M86BD/XEE så er det en dansk model. Den danske model har en pixelgarenti på 1 år som dækker alle pixelfejl.
Af _-Nille-_
Jeps:) Men så kunne jeg forestille mig, at man skal op og give de 15.000-16.000 som lige præcis denne model koster i butikkerne, så tror jeg vidst godt jeg kan leve med, hvis skulle miste nogle pixels eller hvad det hedder i løbet af de to år, men meget rart at vide.
Af Rasmusdc
købte 2 hos easyshopping 37og 40" heller ikke problemer.

der er ikke 1 års pixelgaranti på samsung mere, den er stoppet, har afprøvet den på deres DK paneler, derfor gik jeg over til EU paneler istedet, ingen grund til at bruge så mange penge ekstra, eneste du får ud af det er onsite garanti.

Fik 2 R8 paneler, med kæmpe manglede pixel i midten af skærme, som endag er det slemme sted..

fik dem byttet pga experts GOODWILL, men efter 2 så gad de ikke mere, og det gad jeg heller ikke

bestilte så de 2 M paneler, nada pixel fejl.

Samt at menuen er sat til nordic.. men det kan man jo selv rette, hvis DK menuer er vigtige.