Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Krydolph
Der er pluslig dukket en T3500 op fra SONY - men jeg kan ikke rigtig finde noget om den... man kan selvf. se lidt på SONY's hjemmeside, men ellers er det ret småt...

Nogen der ved noget om den? Hvordan ligger den i forhold til de andre? Det er jo fullHD, og den har det nye mærke der, så den sku klare 24p - men der er noget med det ik nødvendigvis er rigtig 24p, men bare at den klare et signal i 24p, det er ihvertfald ikke nævnt den kan, ligesom det er ved eks. W3000
Men hvordan ligger den i forhold til de andre? eks. W2000 som den jo ligger meget lige med i pris?
Brugeravatar
Af azrael
T-serien ligger vist mellem D- og S-serien, hvis ikke jeg har fået galt fat i det. X-serien er toppen, efterfulgt af W og D, og så mener jeg T-serien kommer ind før S-serien, men det kan godt være det er omvendt. U-serien er i al fald bundskraberen.
Af Krydolph
så bliver jeg jo straks forvirret - for D har da ikke full hd har den? Det har T...
Brugeravatar
Af azrael
Den nye D35x0-serie har full HD panel fra 40" og opefter, men det er nu ikke noget man skal vægte alt for højt.