Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Brian
Hej med jer.

Jeg er ved at kigge på nyt tv. Jeg kan ikke finde ud af om det skal være plasma eller LCD og hvad jeg ellers skal kigge efter. Jeg har max 10.000 at handle for. Det skal være 32" eller gerne lidt større. Hvad skal jeg kigge efter, jeg har ikke en meter forstand på dette område. Jeg har købt et Pioneer RCS - 77 H sorrund anlæg som jeg gerne vil have fuldt udbytte af. Kan i hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Brian
Af Malone
Der er masser af info både i forumet og på flatpanels. så det er næsten nemmest at læse lidt..
Af Brian
Jeg har læst meget og har stadig svært ved at overskue det "sorry" derfor håber jeg på lidt hjælp. Jeg læser videre.

Med venlig hilsen
Brian
Af tosa
Mht. kompatibilitet med dit Pioneer surround anlæg er jeg lidt i tvivl, for med dit budget kan du ikke få et pioneer TV (som er dem der viser det bedste billede på markedet).

Du skriver ikke noget omkring hvad du skal bruge det til, og/eller om du har en meget lys stue uden mulighed for at trække for, hvis solen skinder lige ind i skærmen osv. osv.

Men til maksimalt 10K vil jeg foreslå dig at se på et Panasonic TH-37PX70 eller TH-42PX70, som er på hhv. 37 og 42".
Hvis du ikke har brug for Digital DVB-T tuner (hvis du f.eks. har kabel TV eller parabol, vil du ikke have meget brug for den indbyggede DVB-T tuner) kan du gå efter PV70 modellerne som normalt er lidt billigere (hvis du finder PX70'er billigere skal du selvfølgelig gå efter dem).

Panasonics PX/PV70 modeller går pt. for de TV der leverer det bedste billede til prisen på markedet.
Af Brian
Hej igen.

Jeg har været lidt ude at kigge på LCD tv. Jeg har fundet et Philips 37PFL9632D. Jeg syntes at det er et fint billed og et flot tv. Har i nogen kommentar til dette tv ???

Med venlig hilsen
Brian
Af Malone
Har selv dette tv, og må sige det er alle pengene værd!
Dog har jeg lige smidt det til rep. da der var en svag hyle tone fra strømforsyningen når tv'et var på standby. Dette har været et problem med nogle af de første modeller men skulle være rettet nu!

Jeg har købt det hos easyshopping.dk og kan anbefale dem! kørte ned i deres butik i Rødekro og fik fin kompetent vejledning, selvom jeg havde bestemt mig hvilket tv jeg skulle have inden jeg kørte derned.. 8)