Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pats
Hej Peter.

Jeg har netop købt samme tv efter en del overvejelse af Sony AF8 vs Samsung Q9FN. Som dig kørte jeg fluks også en del af disse DSE youtube video, men jeg kunne ærligt talt ikke se om mit tv led af det eller ej. Mit råd er: brugt dit tv som normalt - jeg har selv indtil nu testet ved at se noget bold, NFL, serier og film. Skulle dit tv lide af DSE, vil du nok bemærke det og ellers så nyd bare dit nye køb :-)
So far er jeg også helt tilfreds med TV'et, men kunne jo være der var nogle her som havde bare lidt mere forstand på det en mig selv, så tænkte ikke der skete noget ved at høre ad :D Billedet er dog rigtig godt og syntes det er alle pengene værd! Købte det mest af alt for Gaming purpose hvilket det skulle være rigtig godt til :D
Af pats
Det var også min grund til at vælge Q9FN i stedet for Sony'en. Synes det var den bedste all-rounder ifht. vores brug og placering (sidder kun midt for).
lige præcis ja :) har godt nok også et LG c7 65" men må sgu indrømme at jeg ikke er meget for at game på det, hvertfald ikke lange sessioner! så det bliver brugt til film osv, pænt luksus I KNOW RIGHT :D
Af pats
Jeg har også testet mit med Fifa19, RDR 2 (begge på 1. gen. PS4, HDR aktiveret) samt Nintendo Switch - jeg er på ingen måder skuffet.
Fedt nok det lyder sgu godt :) jeg er selv igang med at plugge min Xbox One X til, for så at fyre op under RDR2 samt Forza horizon 4.

Derudover har jeg da også en ps4 pro.. lidt nerd skal man jo have lov at være :D så der vil jeg selvfølgelig teste, Det nyeste God Of War, samt The last of us og spiderman osv :D