11 okt 2007, 21:48
Hej, jeg har kigget lidt i jeres guide til at finde en god skærm.
( brugte også flatpanels.dk da jeg købte viewsonic vx924 for 1½ år siden )
Jeg har fundet frem til at jeg gerne vil have en 40" som skal bruges til alm. TV og til at se film på fra DVD og fra min PC, som har DVI udgang.
Måske skal den også bruges til at spille lidt på engang imellem, hvilket jo er fristende med den skærm. hehe.
Jeg har TDC kabel TV så jeg skal vel også have fat i en DVB-C tuner?
Der er jo DVB-T indbygget i de fleste skærme nu?!
Mit budget inkl. vægophæng, kabler osv osv er max 15.000 og gerne omkring 12.000 inkl alt. ( eller mindre )
Hvad er jeres erfaring med skærme til disse formål?
Jeg sidder ca. 3meter fra skærmen i min sofa.
Jeg har set lidt på et Samsung LE-40M86BD men vil gerne høre hvad i har at sige om dette produkt, eller om i kan anbefale et tilsvarende produkt.
Jeg vil ikke handle fladskærme per postordre, da besparelsen bliver til en faliterklæring hvis der skal reklameres over den.
Vil jo helst kunne te mig tosset i butikken hvis skærmen har en fejl.
På forhånd tak for hjælpen.
Venlig Hilsen Tommy.
( brugte også flatpanels.dk da jeg købte viewsonic vx924 for 1½ år siden )
Jeg har fundet frem til at jeg gerne vil have en 40" som skal bruges til alm. TV og til at se film på fra DVD og fra min PC, som har DVI udgang.
Måske skal den også bruges til at spille lidt på engang imellem, hvilket jo er fristende med den skærm. hehe.
Jeg har TDC kabel TV så jeg skal vel også have fat i en DVB-C tuner?
Der er jo DVB-T indbygget i de fleste skærme nu?!
Mit budget inkl. vægophæng, kabler osv osv er max 15.000 og gerne omkring 12.000 inkl alt. ( eller mindre )
Hvad er jeres erfaring med skærme til disse formål?
Jeg sidder ca. 3meter fra skærmen i min sofa.
Jeg har set lidt på et Samsung LE-40M86BD men vil gerne høre hvad i har at sige om dette produkt, eller om i kan anbefale et tilsvarende produkt.
Jeg vil ikke handle fladskærme per postordre, da besparelsen bliver til en faliterklæring hvis der skal reklameres over den.
Vil jo helst kunne te mig tosset i butikken hvis skærmen har en fejl.
På forhånd tak for hjælpen.
Venlig Hilsen Tommy.