Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej...

Ved jeg altid kan få hjælp herinde..

Eller det håber jeg da på, jeg har nemli søgt lidt efter hjælp på siden og på google..

Jeg har et samsung tv, m87.

Jeg har en vista pc med DVI udgang.

Jeg har købt et kabel med pc stik i den ene ende og dvi i den anden, og sat dvi i computeren og pc i tv´t.

Computeren sætter nu to skærme op inde i menu´n skærmindstillinger, men intet dukker op på mit tv.

Jeg har sat opløsning på tv´t til 1920x1080 og 60hertz.

Men jeg har "fundt ud af" at jeg åbenbart skal omdanne mit dvi ud, til analog istedet for digitalt.

Er det rigtigt og er der nogen der kan hjælpe med det ?
Af Rasmusdc
det lyder ikke rigtigt..

har selv dette setup, har en mediepc med et gammelt 7300LE PCI-X kort i..

jeg har sat 2 stk M86 til, den ene med DVI - VGA (det du kører) den anden VGA - VGA begge kører ganske alm 1920x1080 60hz i menuen uden problemer.

lyder som om dine drivere driller dig ildt, har du prøvet at slukke pc´en og sætte M87´eren til som det eneste og starte pc og se om der er liv på PC udgangen.
Brugeravatar
Af DHDK
hvor gør jeg det siger du ?

fjerner stikket til min monitor og kun har dvi stikket i til tv´t for at se om det virker på den måde ?

og så bare tænde maskinen og se om der kommer noget frem der ?
Af NikolajC
Ikke alle M86'ere accepterer 1920x1080 på VGA indgangen. (som jeg forstår du prøver på).

Mit som angiveligt har nyeste firmware gør f.eks ikke (?).
Af Rasmusdc
har prøvet et P7 (har 2 P8´ere) har prøvet et P9 og tror mit onkels var et P10 M86/87.

Ingen har haft problemer med 1920x1080 over VGA og HDMI ved 60hz, så tror ikke der skulle være problemer.