Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Alt var fint i går. Jeg slukkede som jeg plejer på standby-knappen oppe på TV'et. I morges ville jeg så tænde det, og der var ingen reaktion. Efter noget tid, kom der lys i 3 lamper. Se billedet, men ellers ingen raktion overhovedet :( Dog fik jeg en tysk tekst frem på TV'et, der bad min om at indtaste sikkerhedskode (default 3001) men her var heller ingen reaktion.

Nogen der kan hjælpemig - eller er mit TV defekt??!!?

[img]http://www.lykkesminde.dk/IMG_1798.JPG[/img]
Af wejergang
Jeg tænkte lige at jeg ville følge op på sagen, hvis nu nogen skulle blive udsat for det samme.

Jeg forsøgte forgæves at kontakte Sharp kundeservice, men de svarede hverken på mine email, eller tog imod mine telefonopkald. Så sendte jeg istedet en mail til elektronik-centret, med CC til Sharp. Det er elektronik-centret der servicerer b.la. Sharp i Danmark. De fik så kontakt til Sharp, og fik grønt lys for at modtage TV'et på Sharps 1årig EU garanti.

Jeg fik sendt TV'et afsted, og de kunne konstantere at problemet skyldtes en fejl i firmwaren. Så den blev opdateret og alt var igen i den skønneste orden.

Fra jeg sendte TV'et afsted til jeg modtog det igen, gik 4 dage. Top service!
Af zubzer0
Ja det var da super service - godt at vide hvis man engang skulle få brug for det ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Godt med lidt positive oplevelser også :)

Og undskyld den manglende respons.