Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tue69
Hej folkens.

Jeg er lidt i vildrede - havde bestilt et Toshiba 37C3030D fra tapeconnection men det viste sig at der var udsolgt, så nu skal jeg starte fra bunden igen med at finde et TV og så tænkte jeg at i garanteret vidste en del om hvad det lige er der er godt.

Mine krav

Størrelse: 37"
Max Pris: 8.000
Ingen krav om Digitaltuner
Ingen krav om Full HD
Forhandleren skal være pålidelig

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er LCD et must? Du kan jo også se på Panasonic PV/PX 70 som er plasma TV i stedet?
Af tue69
yakken skrev:Er LCD et must? Du kan jo også se på Panasonic PV/PX 70 som er plasma TV i stedet?
Umiddelbart foretrækker jeg LCD, men hvis det rigtige dukker op er jeg da åben for andet.

Men som sagt skal det også bruges til konsolgaming (xbox360) så LCD foretrækkes.
Af christianmp
Nu er penge og max-priser et vidt begreb. Hvis du kan presse citronen, vil jeg påstå at www.geco.dk 's tilbud på 37" Sharp, er et fornuftigt bud, men stadigvæk, der er ikke langt op til en 37"-42" pana pv/px70'er.

Jeg så Sharp'en i elgiganten, og jeg må ærligt talt sige at jeg er imponeret!, også af TV'et. :D
Elgiganten havde for første gang præsteret at have et nogenlunde signal på deres skærme, og her stod denne sharp skærm bare fantastisk.

Ellers er der jo de tyske shops, men om du har tilliden til dem er jo op til dig.
Jeg har som sagt handlet hos www.hardwareversand.de, og det gik udemærket. Og digitalo skulle fungere fint. De har jo toshiba'en. Sidstnævnte kan du jo vælge COD og så være sikker på du ikke bliver "snydt".

Så er der selvfølgelig bare problemet hvis der skulle ske noget med tv'et og det så skal retur til tyskeland.
Af tue69
Tak for svarene allesammen - tror det ender med at blive en Toshiba fra digitalo.de der kommer til at stå i stuen.