Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af karse
hey alle her inde på Flatpanels.dk

Jeg står og skal ud og kigge på et nyt tv da mit gamle CRT tv (8 år gammelt) er ved at dø ud :p

Men jeg er lidt lost på det her område defor vil jeg spøger experterne om hjælp :)

Det jeg skal bruge er et 32" TV til mit værrelse og til det er der nogle krav:

- Pris på 5000-5500kr (må dog gerne nævne andet der ligger der omkring)
- Godt billed på analog TV
- Godt billed til konsol brug (xbox360)
- God mulighed til brug med PC
- Design. Helst sort TV (dog ikke det der lægges mest vægt på)

Ved ikke om disse krav er for høje at stille til denne prisklasse?

Håber i kan hjælpe

Mvh Karse :)
Senest rettet af karse 30 sep 2007, 15:18, rettet i alt 1 gang.
Af pr0fane
Jeg står i næsten samme situation som dig, undtagen at mit ikke skal bruges til konsol. Stod faktisk og havde besluttet mig for Toshiba 32C3000P, der i lang tid kunne købes til en pris omkring 5.000kr. Nu er det dog nærmest forsvundet fra markedet, og de eneste forhandlere der har det, sælger det til omkring 6.000...
Af Azured
Jeg sidder i næsten præcis samme situation. Havde selv kig på et 32C3000P til TV/konsol/PC, men den er næsten umulig at finde nu til en rimelig pris. Jeg har haft kig på lillebroren 32A3000P, men jeg kan ikke helt gennemskue hvor meget jeg mister i forhold til C3000P.

PS. Jeg skifter også fra et ca. 7 år gammelt CRT.
Af karse
har også selv kigget på 32A3000P men kan heller ikke helt gennemskue hvor meget man mister?

Btw hvis man skal se tv'erne live kan i så anbefale nogle steder? har selv overvejet at taget i Fona 2000, illum og magasin da de skulle have nogle ok store tv afdelinger
Af karse
hmm har været ude at kigge lidt på TV'er og søgt lidt mere på nettet:

Samsung 32S86BD

Toshiba 32C3030D bliver anbefalet rundt omkring dog ser det ikke for godt ud i det her review? http://www.trustedreviews.com/tvs/revie ... -LCD-TV/p1

Panasonic TX-32LED7F

Philips 32PFL7562D
kan godt lide dette TV dog har jeg ikke hørt alt for godt om piximania og der er ikke rigtig andre steder der forhandler den til samme pris :/ http://www.pixmania.com/dk/dk/535958/ar ... 7562d.html
Af pr0fane
Stadig ingen der vil give et besyv med?