Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hbs
hej
Har dette lcd tv, som er begyndt med en meget underlig fejl, som er at hvis man har set txt tv for længe, ja så når man skifter til almindelig tv så kan man se txt tv i baggrunden, og er især galt ved f.eks lotto tal "gul FARVE"..og hvis jeg har ser snooker i nogle timer og så skifter til andet program så har jeg et omrids af snooker bordet på det andet program..Det hjælper at slukke tv i nogle timer så er det bedre, men kommer igen..Jeg har en xtra forsikring på mit tv, men er i tvivl om den dækker dette problem, eller jeg bare skal leve med det..
Alt hjælp modtages med mange tak :)
Af TYBO
Lyder som en slags burn in...men det er jo kun på plasma.
Af hbs
hej nu er den indleveret til reparation, så må jeg se om de kan lave den, og om den xtra forsikring dækker det....
Af aahm
Hej hbs

Har den samme fejl i det samme model ,
Jeg har fået at vide at sådan slags fejl ikke dækkes af xtra forsikring.
Er det tilfældigt hos dig ?

Vh
aahm
Af hbs
hej

Jeg fik osse et nej fra forsikringen, men philips ville dække ca 35ookr til et nyt, og har en email hvor forsikrings manden siger "bare rolig du får ingen udgifter" men problemmet er nu svarer han ikke tilbage mere. Så jeg har anket hele sagen til ankestyrelsen for forsikringer...
¨å må vi se hvad de siger....
Af hbs
hej
kan fortælle jeg i går fik et nyt philipd 32pfl5522d/12 leveret ved døren, og philips betalte 50% og resten dækkede forsikrigen, så jeg er udmærket tilfreds med den handel..
:)

hbs