Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af andeo
Hej,

Aldi (Tyskland) begynder på onsdag at sælge en 22" LCD 5ms responstid og VGA + DVI indgange.

Jeg overvejer lidt at købe en, hvis denne naturligvis er kontrast 1000:1.

Men er dette en god idé? Jeg kan ikke rigtig finde tests for den, så den må være ny, men er der nogen der har erfaring med MEDION?

Burde jeg tage den eller er det dumt? Har bare ikke lige pengene til en HP, eller Samsung som jeg ved jeg ikke går galt i byen med.

Håber på lidt guidance folkens ....
Af andeo
Det er så brand ærgeligt at man ikke kan vide på forhånd om sådan en skærm lider af det samme som en LG226WTQ, ghosting, for der er nemlig ingen tests af den MEDION endnu, eller andre, at jeg kan se....

Og Samsung er en smule i overkanten for mit budget for skal have ny seng, sofa, tv :( alt på engang går bare ikke !!
Af andeo
TYBO skrev:Hvad med at spare de penge i stedet og så købe skærmen i danmark til billigere penge :)
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=395147
Mener blot at have læst en test om den skærm du linker til, og den fik ikke gode ord med på vejen.

Det kan så diskuteres "hvad ved jeg om den MEdion overhovedet".

Men har god erfaring med Medion, med andet hardware end skærme, og tænkte at den gode value-for-money også gælder for deres monitor-skærme, men det er jo ikke til at vide heller