Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Xiph
Hej :)

Jeg kigger som så mange andre på nyt TV. Jeg er kommet frem til følgende modeller og er ret sikkert på jeg skal have en af ovenstående.
Jeg har set begge og synes de gjorde det rigtig godt :)

Mit spørgsmål går på hvad jeres erfaringer er med fjernsynene mod hinanden. Var rimelig sikker på jeg ville have plasma, men efter jeg kom hjem kunne jeg ikk få Sharpen ud af hovedet..
Har læst en hel del godt om begge TV herinde..

Kan sig at jeg er sikker på det skal være en 37" har ikke plads til mere og vil ikke have en mindre så det er sikkert.
Skal sidde ca 2.2m væk fra fjernsynet og vil have et fjernsynet skal behandle den analoge del godt, men samtidig være i stand til at vise et smukt billed når det bliver smidt digitalt signal i fjernsynet. Indtil videre har jeg ikke digitalt tv, men overveje at anskaffe det..

På forhånd tak for hjælpen! :)
Af zubzer0
Jeg har lige været i samme situation. Jeg vil dog bruge det primært til HTPC og derfor faldt mit valg på en 46" XD1E som jeg regner med at få i næste uge.

Hvis du ikke reelt har noget at bruge Full Hd til og i og med du skal have en 37" så vil jeg nok anbefale dig Panasonic'en. Full hd er spildt på en 37" hvis du ikke sidder lige op ad den.

Mht. billedkvaliteten så synes jeg også de klarer sig lige godt begge to. Jeg har set dem begge hver for sig og uanset hvilken en du vælger så har du gjort et godt valg.