Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lyf
Denne skærm er jeg blevet anbefalet mange gange, men inde på Dells side har de TO af dem, og jeg er ikke sikker på, hvad forskellen er?

Den ene har "Black Flat Panel", hvor den anden har "Dual Tone Flat Panel" ?

TCO 03 og 99 - jeg gætter på, det er årstal?

Den kan ikke spilles på, vel?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Forskellen er farven. Den sorte kan ikke opnå 03-certifikatet pga. kontrastforskellen mellem rammen og billedet på skærmen. Det er det hele.

Vi har en anmeldelse af skærmen her på siden:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... tart_from=&

Nej, den er ikke beregnet til at spille på.
Af zemo
Hej

Jeg har også gået og luret lidt på denne skærm, bl.a. efter at have læst testen.

Men, yakken, skærmen er over et år gammel, kan man forestille sig at Dell har noget nyt/bedre på bedding?

Jeg så at leveringstiden nu på begge skærme (sølv og sort) er 3+ uger. Er de mon ved at blive udfaset?

Har kigget lidt på Widescreen-modellen, men 1600x1200 er nu det der passer mig bedst. (ellers bliver det nok 22" i 1920x1200)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg kan næsten garantere dig for at der ikke kommer flere 1600x1200 skærme. De er ikke populære nok. Hvis Dell opdaterer serien, så bliver det widescreen.

Der er ikke nogen nyere paneler derude med samme opløsning som vil kunne erstatte det der sidder i den nu, så selvom den er 1 år gammel, så er det stadig det bedste køb i sin størrelse og prisklasse. Der stod vist også 3 ugers levering da jeg købte min, men den blev leveret efter 1.