Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tietje
Hej,

Jeg overvejer at anskaffe mig et 42" LCD tv. Har set på et Toshiba 42 C 3000 P, hvor godt synes I om det? Har svært ved at finde nogle reviews som ikke er fra sælgeren, så ville gerne høre jeres mening.
Jeg er stadigvæk meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma, men tror der er mere fremtid i LCD. Desuden har jeg ikke forstået hvordan et plasma tv, med en opløsning på 1024 x 720, kan vise HD materiale som efter min viden enten er 1,280x720 eller 1,920x1,080? Og da ja også skal bruge den som PC skærm i stuen, ville jeg tror at en LCD skærm er mere egnet til dette.

Det skal siges at det købes i Tyskland, for ca. 7000 kr. Jeg har ikke fundet andre 42" skærme i den prisklasse.

På forhånd tak

Mvh Tietje!
Af Olfred
på areadvd.de bliver 32" modellen rost - til den pris skal det købes - hvis det er ved en shop på nettet på du meget gerne linke til det :)
Af Olfred
TYBO skrev:Der findes også andre i prisklassen.
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=240031
f.eks.

Har lige i dag købt en matsui 42" til 5999kr så jo de kan fåes billigt.
Der er også en del 40" til ca. 6000kr.
Jeg vil gætte på du får en del mere for pengene ved at købe den toshiba end matsui eller andre lignende mærker, men hvis det kun er prisen det handler om er der billigere muligheder end tosh'en - eks matsui som nævnes....
Af Tietje
Hej,

Jeg gik ud fra at det er de bedste TV (Kvalitet/Tekniske specs.) til den pris. Og det handler ikke kun om prisen - men vil gerne købe det bedst billige. Hvis I ikke synes det er et godt tv, så sig det endelig.

Her kan det købes Amazon

Det findes også billigere steder i tyskland, men har haft gode erfaringer med Amazon, og de virker pålidelig.

Så afgjort det bedste fjernsyn i den prisklasse?

Ingen der kan hjælpe mig angående mit spørgsmål omkring plasma tv'er?

Mvh Tietje
Senest rettet af Tietje 19 sep 2007, 15:10, rettet i alt 1 gang.
Af TYBO
Det vil jeg så give dig ret i.
Toshibas design og remote er i orden.
Ellers synes jeg ikke at den er bedre. (Har også et 37" Toshiba derhjemme)

Toshibaen er jo også 1500kr dyre hvis man tager fragten med fra tyskland.
Af Tietje
Skal så lige siges at jeg har en ven som bor i Flensborg (ligeover den tyske grænse), og da jeg bor i Haderslev (Sønderjylland) kan jeg afhente det hos ham. Så fragten til Danmark sparer jeg.
Af TYBO
Hvis du køber det online er prisen til ham ca. det samme som hvis den sendes til dig....mener at folk giver ca. 400kr for fragt fra tyskland...det er ca. samme pris som hvis du havde købt den i danmark. (Elgiganten tager 300kr for at kører ud med en pakke selv om det er i samme by)
Af Tietje
De sender den desværre ikke til Danmark - men ingen problem for mig at hente den hos min ven.
Af TYBO
ah oki på den måde :)
Husk...en stor stationcar eller en varebil :)
Af Tietje
Håber at min peugeot 206 kan klare det med nedklappede bagsæder 8)
Af TYBO
min 42" kasse fylder: 127*85*33
Af TYBO
De har den i næste uge i Elgiganten til 6999kr :)
Af Tietje
Så er det jo godt jeg ikke har bestilt den endnu! 8)

Men spørgsmålet er hvor mange de har af dem ?