Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Epi68
Leder efter det bedste Lcd Tv 26 - 32" til Analog Tv signal, har Tdc kabel Tv men vil ikke have en selector mere, da Tv'et er til soveværelset.
Har kigget lidt på Philips, Sony og Samsung.
Hvad har i af forslag?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du kigger i vores liste over anbefalede skærme, så kan du finde adskillige modeller der anbefales. Eksempelvis Sony D3000 serien.

Hold dig fra 26" TV med mindre du er ligeglad med kvaliteten af skærmen. Der lægges meget få kræfter i at udvikle denne størrelse.
Af TYBO
Elgiganten har en Toshiba til under 4000kr i denne uge. 32".

Min Toshiba har i hvert fald en ok analog tuner.
Af Epi68
Vedr. 32" Toshiba til 4000,- hos elmutanten, så var det en A model, de fleste herinde har anbefalet C modellen, er også selv til modeller med C ;) fremfor A.
Af TYBO
Bortset fra at 26" sux og prisen er høj.
Gå efter de 32" i stedet....size does matter.
Af Epi68
Size does matter. Ja især i soveværelset. :)
Føtex har et Philips 32" 32PFL5522D til 6000,- Kr er det Ok eller for dyrt
Af kskruger
32PFL5522D fra Philips er deres billigste model, så den ville jeg ikke vælge.
Kik i stedet på denne Samsung model LE32R86 til 6200,- den slår 32PFL5522D 100%. Jeg har selv denne Samsung og kan kun anbefale den.
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... upti).html

Det bedste du kan gøre, er at se det med dine øjene, gå ned i din lokale Fona, der har de begge tv med flere og der kan du selv bedømme, hvad du ligger vægt på.
De billigste modeller fra Philips, har især problemer med at hakke i billedet, når det skal panorere. Der er billedet fra Samsung'en helt flydende.