02 sep 2007, 15:27
I min søgen efter en ny fladskærm er jeg kommet i tvilv om, hvordan det forholder sig med at bruge andre opløsninger end standard. 22" widescreen skærmene kører med en opløsning på 1680x1050, hvilket pt. ikke vil være noget problem at køre diverse spil i samtidig med at have en ordentlig fps, +30 og gerne mere. Men hvad gør man hvis hardwaren ikke kan følge med i den opløsning, og at købe nyt hardware ikke er en mulighed?
Hvor meget ringere bliver kvaliten, hvis man f.eks. forsøger at køre 1024x768? Går ud fra at der så ville komme sorte bjælker i siderne på widescreen skærmen, men i hvilken grad bliver billedet dårligere, hvis overhovedet.
Jeg beklager hvis dette allerede er blevet besvaret en gang. Jeg har ikke kunne finde noget via søgefunktionen.
Hvor meget ringere bliver kvaliten, hvis man f.eks. forsøger at køre 1024x768? Går ud fra at der så ville komme sorte bjælker i siderne på widescreen skærmen, men i hvilken grad bliver billedet dårligere, hvis overhovedet.
Jeg beklager hvis dette allerede er blevet besvaret en gang. Jeg har ikke kunne finde noget via søgefunktionen.