Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thor-thor
Hej
Er meget interesseret i at købe W2207 som jo generelt har fået meget ros ( i sin prisklasse etc.)
Synes dog at prisen er i den høje ende, så det ville jo være fint at kunne klippe lidt af prisen.

Har derfor tænkt på om der kunne være interesse for fælleskøb af et antal skærme?
Er der nogen der har tips til, hvordan man griber det an (har ikke prøvet det før)
Erfaringer med fælleskøb: besparelse etc.

Mvh.
T
Af boruh
På hifi4all.dk har jeg læst om forskellige fælleskøb af tv, der kan du muligvis lære noget.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
"Fælleskøb" er et registreret varemærke, så lige præcis den metode kan ikke bruges.
Af Thor-thor
Ok, hvis Fælleskøb er optaget, må det eks. hedde Samkøb ;-)

Men skrev egentlig også indlægget, for at se om der overhovedet var interesse for at forsøge at få et god tilbud.

Indlæggene står jo ikke ligefrem i kø ;) , så medmindre der pludselig sker noget i den nærmeste fremtid, dropper jeg bare ideen.

T
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg mener at recordere.dk engang prøvede at samle personer sammen til at organisere noget samkøb. Du kan tage en søger i deres forum.
Af boruh
Al den nødvendige komunikation og administration; forskellige ønsker,reklamationer, samling af penge m.m er ikke de 10-20% (300-500 kr) du kan spare, tvivler på om du kan samle mere end 10 interesserede i løbet af en måned (du er jo ukendt).
Det er noget andet ved køb af tv til 30000 kr hvor en der er tilknyttet siden (f.e. hifi4all) organiserer indkøb.