Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af festivi
Hej

Jeg har været i bilka for at hente et 55 til mit soveværelse, der så jeg så de havde et 65 philips 8102 til 7k. Jeg har på nuværende tidspunkt et 65 samsung ks8000 i stuen, men tænkte at tage den ned og hænge den i soveværelset for at hænge philipsen op i stuen pga ambiligt. Nu er jeg faktisk blevet i tvivl om jeg kommer til at gå ned i billedkvalitet hvis jeg skifter samsungen ud? Tror i det vil have en betydelig nedgang i billedkvaliteten hvis jeg skifter ud? Eller er der nogen der har erfaring med den philips og kan sige god for den?
Af madskral
Hej.

Jeg overvejer også at købe denne skærm. Så ville være rigtig godt hvis der nogen herinde som kunne sige god for skærmen. Eller om man skal vente de 2 måneder til black friday.
Kan se at skærmen på et tidspunkt har kostet 20k , så spørgsmålet er om den kan komme længere ned i pris end de 7k?
Af Grandahl
Jeg synes det er en rigtig skarp pris til 7000kr, det er en af de mest roste 2017 modeller fra Phillips. Den er med VA panel zone styret backlit..

Jeg kan ikke lige finde tråden, men der er var en bruger på et tidspunkt der lavede en gennemgribende sammenligning mellem den her og XE90 fra Sony, hvor hans konklusion var de var omtrent lige gode..

Der er returret på den, så man kan altid komme af med den igen vel.